Első Lépések

  • 416 views
  • 2025.08.06.

Tartalomjegyzék

Ez a cikk részletesen bemutatja, hogyan érheted el böngészőből az email szolgáltatást, hogyan adhatsz hozzá új felhasználókat és email címeket, valamint milyen szoftvereket és klienseket tudsz használni a levelezés kezeléséhez.

1. Böngészőből elérhető webmail felület

Az email fiókjaidat közvetlenül a böngészőből is elérheted, telepítés nélkül.
Ehhez nyisd meg az alábbi linket:

Webmail bejelentkezéshttps://eu1.workspace.org/interface/root#/login

Itt add meg a felhasználónevet (pl. postmaster@domain.hu) és a hozzá tartozó jelszót. A postmaster az admin user.

2. Új felhasználók és email címek létrehozása

Az új usereket, illetve a hozzájuk tartozó email címeket az adminisztrációs felületen keresztül tudod létrehozni:

Felhasználó kezeléshttps://eu1.workspace.org/interface/root#/settings/domain/domain-accounts

Példa:

  • Ha létrehozod a contact nevű usert, akkor automatikusan létrejön a következő email cím:
    contact@domain.hu

Így minden új felhasználóhoz egyértelműen kapcsolódik egy email cím.

3. Email szolgáltatás alapja: SmarterMail

A szolgáltatás technikai hátterét a SmarterMail Business Email Server biztosítja.
Ez egy fejlett vállalati levelezőszoftver, amely számos funkciót kínál:

  • Webes felület levelek kezelésére

  • Naptár, kontaktok, feladatok integrációja

  • Spam- és vírusvédelem

  • IMAP, POP3, SMTP protokollok támogatása

  • ActiveSync támogatás mobileszközökhöz

További információ és részletes funkcióleírás itt érhető el:

https://www.smartertools.com/smartermail/business-email-server

4. Dokumentáció és tudásbázis

A SmarterMail hivatalos tudásbázisa rengeteg hasznos információt tartalmaz az egyes funkciók használatához és beállításához.

https://portal.smartertools.com/kb/c2/smartermail.aspx

Itt megtalálod többek között:

  • Hogyan állítható be a levelezés Outlookban, Thunderbirdben vagy más kliensekben

  • Hogyan konfigurálható a mobilos szinkronizáció

  • Adminisztrációs tippek és biztonsági beállítások

5. Ingyenes asztali email kliens: eM Client

A szolgáltatás részeként díjmentesen igényelhetsz licencet az eM Client asztali levelezőprogramhoz.
Ez egy modern, könnyen kezelhető email kliens, amely támogatja a SmarterMail szolgáltatást és számos extra funkciót kínál:

  • IMAP/SMTP kapcsolat teljes támogatása

  • Naptár és kontaktok szinkronizálása

  • Microsoft Outlook kompatibilitás

  • Feladatkezelő és integrált chat

Itt megtalálod többek között:

  • Hogyan állítható be a levelezés Outlookban, Thunderbirdben vagy más kliensekben

  • Hogyan konfigurálható a mobilos szinkronizáció

  • Adminisztrációs tippek és biztonsági beállítások

További információ: 

https://brandhost.hu/ugyfel/knowledgebase/5/Ingyenes-eM-Uzleti-Email-Kliens-Licensz.html

Szeretnéd, hogy soron kívül nyújtsunk támogatást a beállításokhoz? Igényelj tőlünk havi prémium ügyfélszolgálatot!

  • Havi Prémium Ügyfélszolgálat 2.990 Ft / hó

    Ha magad végzed továbbra is a feladatokat, de szeretnél soron kívüli szakmai támogatást kérni, akkor ez való neked. Vége a Támogatási jegyeknek, innentől Discord csatornákon tartjuk a kapcsolatot. Haladj töretlenül a célod felé.