Többszintű Támogatás Csomagodhoz Igazítva
Minél nagyobb csomagot választasz, annál szélesebb körű támogatást biztosítunk. A Start csomaghoz Tudástár Support jár, míg a Plus csomagban már a Támogatói Jegy Rendszert is elérheted. A Pro csomagban mindezek mellett Priority Ügyfélszolgálatot nyújtunk, a Max csomag pedig az azonnali hibaelhárítással egészül ki, hogy minden igényt gyorsan és hatékonyan kezelhessünk.
Emellett a beépített e-mail migrációs eszköz is megkönnyíti az e-mail szolgáltatás váltását. Ha a vállalat már használ egy másik rendszert, a migrációs eszköz lehetővé teszi a könnyű átállást a új szolgáltatásra, anélkül hogy az e-mailek elvesznének. Ez az eszköz gyors és biztonságos áttelepítést biztosít, így a cégek zökkenőmentesen folytathatják a munkát új rendszerükben, minimális leállással.